Home > Nieuws > TELEFONISCHE BEREIKBAARHEID

TELEFONISCHE BEREIKBAARHEID

Geachte patiënt,

U en wij ervaren de laatste tijd een hoge druk op onze telefoonlijnen. Wanneer u lang in de wacht staat, zijn wij voor u minder goed bereikbaar. Dit spijt ons. Ook wij moeten binnen onze praktijk de risico's op besmetting met het coronavirus zo veel mogelijk vermijden. Dat betekent dat onze medewerkers thuis moeten blijven bij klachten van verkoudheid, of thuis hun testuitslag moeten afwachten. Dit kunnen wij niet altijd opvangen, waardoor we soms een tekort aan medewerkers hebben om u te helpen.

Wij doen uiteraard ons uiterste best om u zo snel en zo goed mogelijk te woord te staan. U kunt uzelf én ons daarbij helpen, door u aan te melden bij MijnGezondheid.net met uw Digid. Via deze website kunt u online allerlei zaken zelf regelen, zoals het aanvragen van een herhaalrecept of het bekijken van een labuitslag. Ook kunt u met het e-consult korte medische vragen stellen aan uw huisarts, die deze zo snel mogelijk voor u beantwoordt. Zo hoeft u niet met de praktijk te bellen en ook geen afspraak te maken, en blijven de telefoonlijnen beter bereikbaar voor patiënten die wel een afspraak moeten inplannen. Er is ook een app MedGemak beschikbaar voor uw mobiele telefoon.

Als u vragen heeft over het coronavirus, kijkt u dan op de website van het RIVM. Als u denkt dat u getest moet worden, kunt u contact opnemen met de GGD Haaglanden.

Wij danken u voor uw begrip en medewerking.