Direct contact? Bel: 070 - 209 2041

Home > Tandarts > Huisregels

Huisregels

Geen telefoon bij de tandartsBent u verhinderd, dan verzoeken we u uw afspraak telefonisch, uiterlijk 24 uur van tevoren af te zeggen. Heeft u dat niet gedaan, dan zijn wij genoodzaakt u de gereserveerde tijd in rekening brengen.

NB: Het afzeggen van uw afspraak per email of inspreken in de voice-mail is niet mogelijk! Zou u zich bij uw binnenkomst willen melden aan de balie, zodat wij weten dat u er bent. Dit zorgt ervoor dat u beter op tijd wordt geholpen.

Bij een eerste bezoek brengen wij graag samen met u al uw tandheelkundige wensen en/of eventuele problemen in kaart. We voeren een uitgebreid mondonderzoek uit, vaak is het dan nodig om röntgenfoto’s te maken om de situatie van het gebit goed vast te kunnen leggen en beoordelen. Deze worden besproken en er wordt een behandelplan gemaakt. Voor de nodige behandelingen wordt een nieuwe afspraak gemaakt. Bij het eerste consult wordt ook gevraagd naar uw gezondheid, eventueel medicijngebruik en allergieën. Dit in verband met mogelijke interacties met tandheelkundige behandelingen of recepten die we voorschrijven. U kunt de gezondheidsvragenlijst van tevoren al invullen.

Zoals in de gezondheidszorg gebruikelijk is, hebben ook wij voor onze patiëntenadministratie een privacyreglement. Dat houdt onder meer in dat u inzage heeft in uw gegevens en dat wij derden alleen met uw toestemming uw gegevens mogen verstrekken.

Mochten uw persoonlijke gegevens of uw verzekeringsgegevens veranderen willen wij u vragen ons hier zo spoedig mogelijk over te informeren, zodat wij het in ons bestand kunnen aanpassen. Dit geldt ook in het geval er iets verandert met betrekking tot uw gezondheid.

Verder wijzen wij u erop dat honden (en andere huisdieren) in de praktijk niet zijn toegestaan. Ook graag uw mobieltje uit!